Annuleren of verplaatsen van mijn bestelling in verband met corona

Huren en de coronamaatregelen

Wanneer een bruiloft of event moet verplaatsen en de bijbehorende bestelling ook verplaats moet worden bieden wij de volgende oplossingen:

  • De huurder heeft de keus om de bestelling helemaal te annuleren (kosteloos tot 6 weken voor de afhaaldatum)
  • De huurder mag de bestelling eenmalig kosteloos verplaatsen naar een nieuwe datum. Bij nogmaals verplaatsen wordt 35,00 euro administratiekosten (exclusief btw) per verplaatsing in rekening gebracht.

 

Belangrijk om te weten bij het verplaatsen van een bestelling: 

  • Wanneer een bestelling eenmaal verplaats is naar een nieuwe datum vervalt het recht om deze nog kosteloos te annuleren. Bij alsnog annuleren na verplaatsing zal het totale huurbedrag in rekening worden gebracht.
  • Verplaatsen van de bestelling is alleen mogelijk wanneer de items op de nieuw gekozen datum beschikbaar zijn.
      • Aanvraag tot verplaatsen gedaan tot 6 weken voor de eerst gereserveerde datum: Wanneer de items niet beschikbaar zijn word het huurbedrag van deze items retour gestort of huurder mag voor een overeenkomend bedrag andere items uitzoeken.
      • Aanvraag tot verplaatsen gedaan vanaf 6 weken voor de eerst gereserveerde datum: Wanneer de items niet beschikbaar zijn op deze datum, dan mag eventueel wel voor een vervangend item gezocht worden. Het is dan niet mogelijk om dit bedrag terug te storten aan huurder.

Hoe werkt het huren?

Wanneer je interesse hebt in de producten uit de webshop, kun je het beste even een mail sturen naar info@felinestyling.nl om de beschikbaarheid na te vragen.

Wanneer je de beschikbaarheid gecheckt hebt en besluit te huren, kun je de bestelling plaatsen en betalen via de website.

Let op bestellingen zijn te reserveren tot 2 weken voor datum van afhalen.

De genoemde huurprijs op de website is voor een periode van 1 week. Deze standaard huurperiode loopt van dinsdag tot dinsdag.

De dinsdag voor jouw bruiloft, feest of event kan de bestelling opgehaald worden tussen 9.00 uur en 10.30.

 

De artikelen moeten de eerstvolgende dinsdag tussen 9.00 en 10.30 uur geretourneerd worden.

 

Het is eventueel mogelijk huurartikelen langer te huren. Neem hiervoor even contact met me op!

 

Wij werken niet met een borg. Wanneer artikelen beschadigd retour komen of wanneer er artikelen kwijt raken dan geldt de vervangwaarde zoals bij ieder product op de website staat vermeld. Hiervoor ontvang je dan van ons een aparte factuur.

Ik hoop dat ik je zo verder heb kunnen helpen, mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het natuurlijk graag van je!

Word er een borg gerekend?

Wij werken niet met een borg. Wanneer artikelen beschadigd retour komen of wanneer er artikelen kwijt raken dan geldt de vervangwaarde zoals bij ieder product op de website staat vermeld. Hiervoor ontvang je dan van ons een aparte factuur.

Je leest hierover meer bij het kopje ‘Wat zijn de kosten als ik items beschadig of kwijtraak’

Kan ik een BTW factuur ontvangen?

Jazeker!

Je kunt tijdens het bestelproces aangeven of je een btw factuur wilt ontvangen. Wij sturen je deze dan zo spoedig mogelijk toe.

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Zodra de order nagekeken is en definitief geplaatst is ontvang je een e-mail van ons, met hierin  een overzicht van de bestelling.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt de bestelling bij het plaatsen direct betalen in de shop met Ideal. Het is ook mogelijk om de betaling via een overboeking te voldoen. Hiervoor ontvang je dan een mail met onze bankgegevens. Na de betaling en bevestiging dat de artikelen op de door jouw gekozen data beschikbaar zijn, is de bestelling definitief.

Waar moet ik de huurproducten ophalen en retourneren?

Dat kan bij ons op kantoor.

Het adres is:

Dorpsstraat 39, 4145 KB in Schoonrewoerd.

Wanneer je de bestelling op komt halen; ons huis/kantoor staat een beetje verstopt achter de oude kerk. De navigatie zegt waarschijnlijk voor de kerk dat je er bent. Maar je mag gewoon even rechts van de kerk het grindpad oprijden, daar achter de oude toren vind je nummer 39. En anders mag je natuurlijk altijd even bellen!

Wanneer kan ik de huurproducten ophalen?

De huurperiode loopt van dinsdag tot dinsdag. De dinsdag voor jouw bruiloft of feest kan de bestelling opgehaald worden tussen 9.00 uur en 10.30.

Bij het plaatsen van de bestelling kun je een tijdsblok naar voorkeur selecteren.

Let op: Deze tijdsblokken moeten bij het afhalen echt gehanteerd worden. Het is anders mogelijk dat er niemand aanwezig is om de bestelling aan je mee te geven!

Wanneer moet ik de huurproducten retourneren?

De huurperiode loopt van dinsdag tot dinsdag. Op dinsdag moet de bestelling weer geretourneerd worden tussen 9.00 en 10.30 uur.

Tijdens het bestelproces kun je een tijdsblok aangeven. Let op: deze tijdsblokken moeten gehanteerd worden, anders is er niemand aanwezig om de bestelling weer in ontvangst te nemen.

Wat zijn de kosten als ik de huurproducten beschadig of kwijt raak?

Je vind bij iedere productbeschrijving een vervangwaarde mocht er iets mis gaan tijdens het huren van onze spullen. Als spullen kapot terug komen of kwijt zijn geraakt ontvang je van ons een factuur met de vervangwaarde zoals deze bij ieder product op de website te vinden is.

Kunnen de huurartikelen ook bezorgd worden? Of kan ik ze per koerier laten ophalen en retourneren?

Nee, alle bestellingen moeten bij ons in Schoonrewoerd door de huurder zelf opgehaald en geretourneerd worden. Bezorgen, verzending per post of laten verzenden door een koerier is niet mogelijk en niet toegestaan.

Moet ik de huurartikelen zelf schoonmaken?

De prijzen op de website zijn er op gebaseerd dat de spullen schoon aan je meegegeven worden en ook schoon retour komen.

Het is bij bepaalde producten mogelijk om deze gebruikt/vies bij ons in te leveren. Hiervoor betaal je een meerprijs die je als optie bij het product kunt aanklikken.

Mocht het toch niet lukken om de artikelen schoon te retourneren dan ontvang je van ons achteraf een factuur voor de schoonmaakkosten.

Ik heb een couponcode en die werkt niet.

Hiervoor kun je het beste even contact met ons opnemen, dan kijken we samen wat er aan de hand is.

Streep 1 donkerroze smal

Staat je vraag er niet tussen? Klik dan hier om je gegevens achter te laten zodat ik contact met je op kan nemen om je verder te helpen!