Veelgestelde vragen

Hoe werkt het huren?

Wanneer je interesse hebt in de producten uit de webshop, kun je het beste even een mail sturen naar info@felinestyling.nl om de beschikbaarheid na te vragen.

Wanneer je de beschikbaarheid gecheckt hebt en besluit te huren, kun je de bestelling plaatsen en betalen via de website.

 

De genoemde huurprijs op de website is voor een periode 6 dagen. Deze standaard huurperiode loopt van woensdag tot maandag.

De woensdag voor jouw bruiloft, feest of event kan de bestelling opgehaald worden tussen 9.00 uur en 12.00 uur of tussen 19.30 uur en 21.00 uur.

 

De artikelen moeten de eerstvolgende maandag tussen 9.00 en 11.30 uur geretourneerd worden.

 

Het is eventueel mogelijk huurartikelen langer te huren. Neem hiervoor even contact met me op!

 

Wij werken niet met een borg. Wanneer artikelen beschadigd retour komen of wanneer er artikelen kwijt raken dan geldt de vervangwaarde zoals bij ieder product op de website staat vermeld. Hiervoor ontvang je dan van ons een aparte factuur.

Ik hoop dat ik je zo verder heb kunnen helpen, mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het natuurlijk graag van je!

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Zodra de order geplaatst is ontvang u een e-mail van ons, met hierin  een overzicht van de bestelling. Op deze bevestiging staat ook het btw-bedrag vermeld.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt de bestelling bij het plaatsen direct betalen in de shop met Ideal. Het is ook mogelijk om de betaling via een overboeking te voldoen. Hiervoor ontvang je dan een mail met onze bankgegevens. Na de betaling en bevestiging dat de artikelen op de door jouw gekozen data beschikbaar zijn, is de bestelling definitief.

Waar moet ik de huurproducten ophalen en retourneren?

Dat kan bij ons op kantoor.

Het adres is:

Dorpsstraat 39, 4145 KB in Schoonrewoerd.

Wanneer je de bestelling op komt halen; ons huis/kantoor staat een beetje verstopt achter de oude kerk. De navigatie zegt waarschijnlijk voor de kerk dat je er bent. Maar je mag gewoon even rechts van de kerk het grindpad oprijden hoor, daar achter de oude toren vind je nummer 39. En anders mag je natuurlijk altijd even bellen!

Wanneer kan ik de huurproducten ophalen?

De huurperiode loopt van woensdag tot maandag. De woensdag voor jouw bruiloft of feest kan de bestelling opgehaald worden tussen 9.00 uur en 12.00 uur of tussen 19.30 en 21.00 uur.

Bij het plaatsen van de bestelling kun je een tijdsblok naar voorkeur selecteren.

Let op: Deze tijdsblokken moeten bij het afhalen echt gehanteerd worden. Het is anders mogelijk dat er niemand aanwezig is om de bestelling aan je mee te geven!

Wanneer moet ik de huurproducten retourneren?

De huurperiode loopt van woensdag tot maandag. Op maandag moet de bestelling weer geretourneerd worden tussen 9.00 en 11.30 uur.

Tijdens het bestelproces kun je een tijdsblok aangeven. Let op: deze tijdsblokken moeten gehanteerd worden, anders is er niemand aanwezig om de bestelling weer in ontvangst te nemen.

Wat zijn de kosten als ik de huurproducten beschadig of kwijt raak?

Je vind bij iedere productbeschrijving een vervangwaarde mocht er iets mis gaan tijdens het huren van onze spullen. Als spullen kapot terug komen of kwijt zijn geraakt ontvang je van ons een factuur met de vervangwaarde zoals deze bij ieder product op de website te vinden is.

Kunnen de huurartikelen ook bezorg worden?

Nee, alle bestellingen moeten bij ons in Schoonrewoerd door de huurder zelf opgehaald en geretourneerd worden. Bezorgen, verzending per post of laten verzenden door een koerier is niet mogelijk.

Moet ik de huurartikelen zelf schoonmaken?

De prijzen op de website zijn er op gebaseerd dat de spullen schoon aan je meegegeven worden en ook schoon retour komen.

Het is bij bepaalde producten mogelijk om deze gebruikt/vies bij ons in te leveren. Hiervoor betaal je een meerprijs die je als optie bij het product kunt aanklikken.

Mocht het toch niet lukken om de artikelen schoon te retourneren dan ontvang je van ons achteraf een factuur voor de schoonmaakkosten.

Ik heb een couponcode en die werkt niet.

Hiervoor kun je het beste even contact met ons opnemen, dan kijken we samen wat er aan de hand is.

Stuur een mailtje naar info@felinestyling.nl of laat je terugbellen:

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.